poniedziałek, 30 września 2013

nowinki :)

Chcę przedstawić Wam moje nowinki :) może nie do końca moje, bo kupiła je moja mama i są bardziej jej, ale mamy umowę, że rzeczy do paznokci są w domu wspólne i tak się jakoś zdarzyło, że pudełeczka z nimi są u mnie w pokoju, co mnie ogromnie cieszy :)


Ostatni zakup z Sephory, kupiony w sumie tylko i wyłącznie dlatego tam, że było na nie 50% zniżki :)
są to 3 lakiery, każdy po 4 ml, piękne, brokatowe, fioletowy (z największymi drobinkami z nich 3), złoty i srebrny - tu drobinki są bardzo podobnej wielkości, tak samo malutkie :)




śliczne, prawda?:)

3 komentarze:

  1. bardzo fajnie wygląda ten zestaw :)

    Zapraszam do mnie i do obserwacji z rewanżem :)
    www.inszaworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne, w sam raz na karnawał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      niedługo będą mani z nimi w roli głównej :)

      Usuń